Wygodne zwroty
Zwroty towaru - porady praktyczne
1. Kiedy mogę zwrócić towar?
Towar można zwrócić bez podawania powodu i bez zgłaszania tego faktu do sklepu. Czas na zwrot to 30 dni od dnia otrzymania towaru. Wystarczy odesłać paczkę na nasz adres.
2. Czy mogę wymienić towar w przypadku kiedy rozmiar jest zły?
Tak. Czas na zwrot to 30 dni od dnia otrzymania towaru.
3. Czy mogę zwrócić tylko część zamówionych produktow?
Tak.
4. Jak poinformować modny sklep o zwrocie lub wymianie towaru?
Nie stosujemy żadnych formularzy i nie ma żadnych formalności do spełnienia, nie trzeba informować sklepu o chęci zwrotu. Wysatrczy odesłac paczkę na nasz adres dowolną formą.
W przypadku wymiany prosimy do paczki dołączyć kartkę papieru z numerem telefonu i informacją na jaki kolor i rozmiar ma zostać wymieniony dany produkt.
W przypadku zwrotu i opłacenia zamówienia przy odbiorze prosimy do paczki dołączyć karkę z numerem konta na zwrot środków.
5. Jak zapakować zwracany towar?
Najlepiej użyć tego samego szarego kartonu, w którym otrzymali Państwo produkty. Jeśli oryginalny karton został wyrzucony, można użyć innego dowolnego kartonu np. pudełka po butach. Produkty zapakowane w karton nie ulegają uszkodzeniu podczas transportu.
6. Został zagubiony paragon / rachunek, czy mogę dokonać zwrotu?
Tak. Paragon/rachunek nie jest potrzebny do wykonania zwrotu.
7. Jaką firmą kurierską dokonać zwrotu?
Można wysłać dogodną dla Państwa firmą kurierską, nie trzeba tego robić w ten sam sposób w jaki paczka została doręczona. Dobrze jest natomiast podać numer naszego telefonu: 505 057 598 - co ułatwi kontakt kurierowi w przypadku problemów z doręczeniem.
8. Czy mogę dokonać zwrotu za pomocą paczkomatów?
Tak, ale doręczenie musi być na nasz adres. Nie odbieramy paczek z paczkomatów.
9. Czy mogę dokonać zwrotu za pomocą "Paczki w ruchu" lub do innego punktu odbioru?
Nie.
10. Czy mogę dokonać zwrotu za pomocą nierejestrowanej przesyłki "Pocztą Polską"?
Tak. Ale jest to metoda nie polecana. Nie ma pewności, że taka paczka do nas dotrze. W przypadku problemów nie można zbadać na jakim etapie transportu paczka zaginęła ponieważ nie ma numeru listu przewozowego.
11. W jaki sposób otrzymam zwrot pięniędzy?
W przypadku płatności za pomocą szybkich płatności "imoje" wykonujemy zwrot na konto z którego wyszła płatność. Jeśli płatność była przy odbiorze u kuriera, prosimy zapisać numer konta na kartce papieru i dołączyć ją do zwracanej paczki lub przesłać numer konta na nasz adres mejlowy bok@modny-sklep.pl.
12. Na jaki adres przesłać zwrot?
- Modny Sklep s.c.
- Ul. Kobierzycka 3/1
- 52-315 Wrocław
- tel. 453 408 826
13. W jaki sposób najszybciej wymienić rozmiar?
W przypadku wymiany rozmiaru, musimy poczekać aż przesyłka zwrotna do nas dotrze. Następnie rozpoczynana jest procedura zwrotu, która trwa około 5 dni roboczych. Dopiero po tym czasie możemy zacząć realizować nowe zamówienie. Zdecydowanie szybszą metodą jest, odesłanie do nas produktów i jednoczesne złożenie nowego zamówienia na nowe rozmiary i jego opłacenie. Nowe zamówienie jest realizowane od razu, a w momencie kiedy otrzymujemy zwrot, zwracamy pieniądze na konto. Efekt jest ten sam, ale w zdecydowanie krótszym czasie.
14. Nie wiem jak dokonać zwrotu towaru?
W przypadku dalszych wątpliwości, zachęcamy do kontaktu telefonicznego 690 092 919 lub mejlowego bok@modny-sklep.pl z obsługą sklepu. Służymy pomocą.